Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

1. Ota yhteyttä kauppiaaseen

Ongelmatilanteessa ota ensimmäisenä yhteyttä Babuum.fi:n asiakaspalveluun sähköpostitse info@babuum.fi ja selvitä mikä on tilauksen tila. Vastaamme sähköposteihin mahdollisimman pian.

2. Ota yhteyttä Checkout -asiakaspalveluun

Maksuihin liittyvissä ongelmissa, ota yhteyttä Checkout -asiakaspalveluun sähköisellä lomakkeella tai puhelimitse 0800 552 010 arkisin klo 9-16. Checkout-asiakaspalvelu selvittää tilauksen ja maksun tilan.

Mahdollisia ongelmatilanteita

Varsinaisia ongelmatilanteita on harvoin. Yleisimpiä ongelmia ovat:

  • Internet yhteys katkeaa kesken maksutapahtuman, jolloin maksu ei kirjaudu suoritetuksi. Tässä tapauksessa maksu kirjautuu verkkokauppaan muutaman päivän viiveellä automaattisesti.
  • Palaaminen takaisin verkkokauppaan - maksun suoritettuasi - ei ole onnistunut. Tällöin maksu ei myöskään kirjaudu suoritetuksi välittömästi. Maksu kirjautuu joissakin tapauksissa muutaman päivän viiveellä automaattisesti.
  • Tuotetta ei jostain syystä toimiteta. Tällöin kyseessä on mitä ilmeisemmin jokin edellä mainituista maksujenvälitykseen liittyvistä ongelmista. Tuotteeseen tai tilaukseen liittyvissä epäselvyyksissä, olemme aina yhteydessä asiakkaaseeen saman päivän aikana tilauksesta.